Welkom♥

Hee allemaal!

Ik begin deze blog, omdat ik graag iedereen wil laten kennis maken met de allerleukste boeken! Ik ben 15 jaar en ben begonnen met deze blog in Januari 2014. Naast lezen houd ik er van om creatief bezig te zijn en een grote hobby van mij is wedstrijdzwemmen. Ik zit op dit moment in de vierde van HAVO. Ik lees eigenlijk alle soorten boeken. Ik heb daarom ook niet echt en lievelingsboek. Ik vind de ~ Touching Juliette - Trilogy ~ wel één van de beste series, maar ook lees ik graag Harry Potter boeken. Als je een tip hebt of je weet een leuk boek, stuur een berichtje! :) Ik zal proberen om minstens één keer per week een bericht te plaatsen!

Best Wishes!

woensdag 19 februari 2014

Joël van Carry Slee

Hee allemaal!

Een boek dat ook erg leuk is heet Joël. Het boek is geschreven door Carry Slee. Een echte aanrader voor mensen die van een spannend boek houden.

Bladzijdes: 252 pagina's

Uitgever: Dutch Media Uitgevers

Ik kon alleen een trailer van het boek vinden, die andere mensen hebben gemaakt. Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=KDKEc7WNhUY

Inhoud:
De vier vriendinnen Eva, Luna, Nathalie en Fleur wonen in hetzelfde studentenhuis. Door een noodlottig ongeluk valt Luna uit het raam van haar kamer en is op slag dood. Maar is het wel een ongeluk? Eva heeft zo haar twijfels. Luna's ex-vriend Remco gedraagt zich vreemd en liegt tegen haar. Luna's dood laat Eva niet meer los, terwijl haar vriendinnen des te meer genieten van het leven. Als Eva ook nog anonieme brieven in handen krijgt gericht aan Luna, wordt alles nog veel ingewikkelder.

Mening:
Ik vind het een erg spannend boek. Het gaat over een onderwerp, transgenders, waar niet veel over wat gesproken. Zelf vind ik het einde heel erg goed. Ik had zelf iets heel anders verwacht en daarom was het einde een hele verassing. Je blijft lezen, omdat je wilt weten wat er gebeurd is. Af en toe moet je wel even goed opletten, want dan wordt het iets ingewikkelder. Het is een echte aanrader als je eens iets anders wilt! Ik vind dit zelf één van de beste boeken van Carry Slee.

'Ik hield van Luna.' Hij verheft zijn stem. 'Dat weet je, ik hield heel veel van haar. Ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zoveel van een vrouw heb gehouden.' ~ Remco

Cijfer: 8,7

Dit boek is te krijgen bij verschillende boekhandels.

Prijs: ongeveer €15,95

Best wishes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten