Welkom♥

Hee allemaal!

Ik begin deze blog, omdat ik graag iedereen wil laten kennis maken met de allerleukste boeken! Ik ben 15 jaar en ben begonnen met deze blog in Januari 2014. Naast lezen houd ik er van om creatief bezig te zijn en een grote hobby van mij is wedstrijdzwemmen. Ik zit op dit moment in de vierde van HAVO. Ik lees eigenlijk alle soorten boeken. Ik heb daarom ook niet echt en lievelingsboek. Ik vind de ~ Touching Juliette - Trilogy ~ wel één van de beste series, maar ook lees ik graag Harry Potter boeken. Als je een tip hebt of je weet een leuk boek, stuur een berichtje! :) Ik zal proberen om minstens één keer per week een bericht te plaatsen!

Best Wishes!

zondag 5 januari 2014

Twilight van Stephenie Meyer

Hee allemaal!

Iedereen heeft wel eens gehoord van Twilight, denk ik. Toen deze boeken-serie net bekend begon te worden, leek het me in eerste instantie niet zo veel aan. Maar toen ben ik het eerste deel: Twilight, toch maar gaan lezen en ik vind het een erg leuk boek!

Een trailer van het boek (film): http://www.youtube.com/watch?v=uxjNDE2fMjI

Inhoud:
Als Bella Swan naar het regenachtige Forks verhuist en de mysterieuze en aantrekkelijke Edward Cullen ontmoet, neemt haar leven een spannende wending.

Edward, met zijn krijtwitte huid, gouden ogen en betoverende stem, is zowel onweerstaanbaar als ongenaakbaar. Tot nu toe heeft hij zijn ware identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten achter zijn geheim te komen. Wat Bella zich niet realiseert, is dat ze haar leven en dat van anderen in gevaar brengt naarmate ze hem beter leert kennen. En misschien is het al te laat…


Mening:
Ik dacht eerst, een boek over vampiers dat is niks voor mij. Maar toen ik eenmaal begonnen was, bleek het toch erg leuk te zijn. Veel mensen denken dat het een erg romantisch boek is, maar het is veel meer dan dat. Het houdt je van begin tot eind in zijn greep. Ik wou direct de andere delen ook lezen. Verder leest het boek snel en prettig. Het is een goede mix van spanning, fantasie en romantiek. Het boek vind ik veel beter dan de film. De film is niet zo gedetailleerd en het is verhaal loopt toch ietsjes anders dan in het boek.  

Andere delen:
New moon
Eclipse
Breaking dawn > Bij de film is dit boek in tweeën gedeeld.

Cijfer: 8,9

Dit boek is verkrijgbaar bij verschillende boekenwinkels of bij www.bol.com
Voor ongeveer: € 9,99

'You are exactly my brand of heroin.' ~ Edward

(Nog even over mijn vorige bericht. Dat boek is ook te koop bij de meeste boekenwinkels of www.bol.com Voor ongeveer € 9,95  Het volgende deel: The Eternity Cure, wordt in het Nederlands verwacht op 27 Mei 2014).

Best Wishes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten